duminică, 18 octombrie 2009

EXPERIENTA ASUS UL30

„Ouch ! Maine am examen la Literatura Gotica ! Cum ce-i aia, Misu?!
Genul de literatura care-mi placea la nebunie pana sa dau acum, in anul III, de profa care-i venita parca din „Familia Adams”! Si n-am invatat nimic!!!

Nu-i nimic! Am toata noaptea la dispozitie sa frunzaresc cursurile stocate pe pc si sa ma documentez de pe net cu chestii originale pe care le-as include in dizertatia mea de maine... Hai ca fug in camera de camin la toceala! Pa pa!”

Ma despart de prietenul meu si urc rapid in camera sa ma apuc de lucru. Cand ajung acolo, surpriza! Petrecere in toi! Camera era full de oameni si tastatura pc-ului meu zacea ascunsa printre farfurii ;)

Incremenesc. S-a dus bursa mea. Resemnata, ies pe sala si-l sun pe Misu relatandu-i "tragedia". El tace, nu-mi zice nimic, insa dupa 3 minute il vad cum apare cu un notebook la subrat...


I l-a imprumutat prietenul sau cel mai bun.
"Autonomie de 12 ore!" spune Misu. Ce bine! Nu trebuie sa spargem cheful sa-l tot incarcam.
Ne strecuram amandoi la biroul din camera sa facem transferul de date intre pc si laptopul argintiu, cu o grosime de doar 1 inci!
Spatiu e destul (capacitate de memorie de 4GB DDR2 1066Mhz, hard disk de 320GB) asa ca luam ce ne trebuie si ne refugiem uluiti in coltul de studiu improvizat la ultimul etaj al caminului.
Descopar cu dezamagire ca iarasi s-a ars becul. De aceea nu era nimeni acolo!
Misu nu zice nimic in fata reactiei mele. Tace. Deschide laptopul si … stupoare! Tastatura iluminata!

De aici incepe povestea... Incepe EXPERIENTA ASUS UL30!

Aflam impreuna ca ecranul LCD de înaltă rezoluţie şi soluţia video dedicată NVIDIA® GeForce® G 210M cu 512MB VRAM transforma o banala cautare de date beletristice intr-un adevarat divertisment multimedia (de aici mi-a venit si ideea de a vorbi in dizertatia de examen despre ecranizarile dupa romanele gotice).
Il vad apoi pe Misu cum selecteaza unul dintre cele patru profile predefinite de lucru si cum opreste funcţionarea unor componente hardware pentru a reduce şi mai mult consumul de energie (wow, n-am mai vazut asa ceva pana acum !).
Apoi continui eu cautarea de informatii si-l aud ca prin vis pe Misu cu termenii lui de student la Calculatoare („grafică fluentă”, „streaming online fără întreruperi”, „tastatură ergonomică chiclet”, „keypad numeric”) definind acea stare de beatitudine care ma coplesea.
Alte detalii tehnice n-am mai retinut; m-am lasat pur si simplu purtata intr-un vartej ametitor, ca intr-un vals al vremurilor de demult...Dimineata, inainte de examen, ma simteam ca si cum m-as fi intors de la o petrecere, nu de la o noapte de studiu.

Am aflat ulterior ca prietenul lui Misu si-a luat laptopul de >> aici

Si ... dupa acea experienta de o noapte :) nu trece o zi fara sa-mi arunc privirea prin pozele facute pe furis...






Articolul acesta este scris pentru Concursul Superblog 2009 organizat de catre PCNews

7 comentarii:

  1. Foarte tare imi place si in acelasi timp si original :D:).Felicitari pentru articol si bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar original, bravo! Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai un pic.... si l-ai dat inapoi? Asa bunatate de notebook? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Bravo, foarte frumos si original povestit!
    Am sa mai trec pe aci mai des deoarece ai lipici! ;)
    Multa bafta si voi fi cu ochisorii pe tini! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. me-ai schimbat complet infatisarea de pe fata mea cu un zambet mai luminat, bravo felicitari daca ar exista sota 11 eu te-as da 12 sau un +++ F , doar esti profa ;), eu tocmai am termina dar si cu un amar in gura mea ramasa ca sa terminat studentia :(

    RăspundețiȘtergere